Miejsce i rodzaj pracy: praca zdalna
Okres zatrudnienia: od 1.03.2025 r.
Wymiar pracy: cały etat
Wynagrodzenie: od 6000 – 8000 zł netto w zależności od zadań i doświadczenia
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, umowa o pracę, kontrakt B2B
Kim jesteśmy?
Fundacja Teobańkologia to rozpoznawalny ewangelizacyjny projekt internetowy, stworzony 7 lat temu przez ks. Teodora Sawielewicza. Ewangelizacja w Internecie to nasza prawdziwa misja.
Co robimy?
Zdobywamy ósmy kontynent – internet. Mamy kilka kanałów w social mediach i chcemy, by na ekranach monitorów i smartfonów coraz częściej wyświetlał się podobny przekaz: Bóg jest blisko Ciebie.
To nie są treści popularne w internecie, mimo to zamierzamy walczyć o uwagę owiec, szukać ich, by przyprowadzić je do stada. Wszystko, co robimy w Teobańkologii (codzienne transmisje, publikacje, błogosławieństwa, filmy, teledyski, akcje modlitewne czy nowenny), ma służyć tylko temu: dodawaniu nadziei, rozbijaniu zagubienia i samotności, poszukiwaniu i przyprowadzeniu zagubionych owiec.
Nasze oczekiwania wobec kandydata/kandydatki:
Szukamy osoby samodzielnej, której doświadczenie fundraisingowe i znajomość narzędzi, pozwoli kolejnym osobom wspierać naszą misję i wartości. Jeśli potrafisz nie tylko nawiązać i utrzymać dobry kontakt z Darczyńcami, ale także dobrze zarządzasz czasem i orientujesz się w zasadach pracy projektowej – zgłoś się do nas. Szukamy osoby, która szuka rozwiązań problemów i wyzwań, chętnie się uczy, tworzy skuteczne treści fundraisingowe i osiąga zakładane cele i wyniki. Pisanie i redagowanie to będzie spora część Twoich obowiązków. Potrzebujemy zatem kogoś, kto umie pisać ciekawe teksty, ale też formalne dokumenty.
Co jest niezbędne na tym stanowisku?
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem.
- Znajomość oraz umiejętne wykorzystywanie narzędzi fundraisingowych (tj. newsletter, organizacja eventów, zbiórki publiczne i online, direct mailing, współpraca z mediami, współpraca z biznesem).
- Umiejętność jasnego i przekonującego przekazywania informacji – pisania tekstów, redagowania ofert, maili, listów, pism, zapytań oraz tworzenia prezentacji.
- Zdolność samodzielnego i sprawnego zarządzania kilkoma projektami jednocześnie, zarządzania czasem i priorytetyzowania zadań.
- Zdolność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z darczyńcami, partnerami i współpracownikami.
- Biegłość w wykorzystaniu mediów społecznościowych w kontekście fundraisingu.
- Gotowość do ciągłej nauki oraz wdrażania zmian w organizacji.
- Umiejętność poszukiwania rozwiązań oraz zdolność podejmowania decyzji.
- Wysoka kultura rozmowy, umiejętność prezentacji oraz prowadzenia wystąpień publicznych.
- Wytrwałość i elastyczność.
- Znajomość oraz stosowanie się do zasad etycznych fundraisingu.
Wymagania formalne:
- Wykształcenie kierunkowe – fundraising lub dziedziny pokrewne: public relations, sprzedaż, marketing, zarządzanie, nauki społeczne, stosunki międzynarodowe.
- Doświadczenie w fundraisingu, minimum 2 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy.
- Znajomość zasad działania organizacji non profit (znajomość przepisów prawnych związanych z działalnością fundacji, przyjmowaniem darowizn, obsługą Darczyńców).
- Znajomość narzędzi informatycznych, analitycznych i projektowych: biegła obsługa pakietu Office oraz Google, umiejętność korzystania z programów do zarządzania relacjami (CRM) oraz narzędzi projektowych (Asana).
Zakres obowiązków:
- Realizacja strategii (wieloletniej oraz rocznej) pozyskiwania nowych Darczyńców oraz obsługi dotychczasowych.
- Tworzenie i prowadzenie kampanii zbiórkowych.
- Tworzenie i rozwijanie obecnych systemów pozyskiwania i utrzymywania Darczyńców.
- Zarządzanie bazą Darczyńców.
- Pozyskiwanie Darczyńców regularnych.
- Pozyskiwanie darowizn od Darczyńców biznesowych.
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla Darczyńców.
- Zarządzanie kontaktami oraz relacjami z kluczowymi partnerami, organizacjami partnerskimi, mediami oraz Darczyńcami.
- Planowanie i zarządzaniem przypisanym budżetem.
- Tworzenie treści materiałów fundraisingowych (np. przygotowanie raportów, newsletterów, redagowanie materiałów, listów fundraisingowych).
- Współpraca projektowa z innymi zespołami (graficy, komunikacja, eventy, inne).
- Stałe dokształcanie się, śledzenie trendów, obserwowanie najlepszych praktyk.
Co oferujemy?
- Pracę z misją w jednej z większych, katolickich internetowych społeczności w Polsce.
- Specjalistyczny cykl szkoleń oraz mentoring doświadczonego fundraisera.
- Niezbędne narzędzia pracy online.
- Forma umowy – jesteśmy otwarci na wszystkie formy umowy: zlecenie, o pracę, B2B (zakładamy 3 miesięczny okres próbny).
- Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności 6000 – 8000 zł netto.
I etap do 31.01.2025 r.
Prześlij swoje CV i odpowiedz na pytania zawarte w formularzu poniżej. Twoje odpowiedzi powinny przekonać nas do tego, że to Ty jesteś odpowiednią osobą, która dołączy do nas jako fundraiser. Przeczytamy je z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.
II etap do 07.02.2025 r.
Wybrane osoby otrzymają zadania pisemne do wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne.
III etap do 21.02.2025 r.
Wybrane osoby zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z przyszłymi przełożonymi.