
Rekrutacja – Koordynator Marketingu
Teobańkologia poszukuje Koordynatora Marketingu
Miejsce i rodzaj pracy: Oleśnica k. Wrocławia i/lub zdalnie.
Okres zatrudnienia: od listopada 2023 r.
Wymiar pracy: cały etat (godziny 8.00-16.00), możliwość częściowego dopasowania godzin pracy do preferencji pracownika.
Wynagrodzenie: 5000-8000 zł netto w zależności od doświadczenia
Kim jesteśmy?
Działamy pod przewodnictwem ks. Teodora Sawielewicza i w jedności z hierarchią Kościoła Katolickiego. Staramy się być szybkim łączem w relacji Boga z ludźmi. Jesteśmy ołówkiem i klawiaturą w Jego rękach. Marzymy o tym, by za pomocą treści publikowanych na naszych kanałach Pan Bóg stawał się bardziej znany i kochany.
Co robimy?
Codziennie modlimy się na żywo. Przygotowujemy komentarze biblijne dla pogubionych, błogosławieństwa, rozważania różańcowe i akcje modlitewne. Wydajemy książkowe materiały formacyjne, tworzymy utwory uwielbieniowe z modlitwą wstawienniczą, prowadzimy grupę facebookową Teowieczki, organizujemy rekolekcje internetowe i wyjazdowe do parafii. Wszystko po to, by nieść Boga ludziom.
Nasze oczekiwania wobec kandydata:
Chcemy dotrzeć na krańce internetu z Dobrą Nowiną. Głosić wszędzie, wszystkim i na wszystkie sposoby. Umacniać tych, którzy łączą się z nami w codziennych modlitwach i docierać do tych, którzy jeszcze o Teobańkologii nie słyszeli. Działamy w internecie dlatego potrzebujemy osoby odpowiedzialnej i zadaniowej, z doświadczeniem i praktyką w działaniach marketingowych i komunikacyjnych.
Osoby, która skoordynuje, zaplanuje, zarządzi zespołem komunikacji i osiągnie założone cele. Szukamy człowieka z poczuciem misji, gotowego na wyzwania. Osoby, która ogarnie wielość zadań, miejsc i osób troszcząc się o każdego, do kogo docieramy.
Co jest niezbędne na tym stanowisku:
- zdolność samodzielnego i sprawnego zarządzania kilkoma projektami i kanałami jednocześnie,
- precyzja w działaniu, dokładność, umiejętność koncentrowania się i analizowania danej sytuacji pod jej różnymi aspektami,
- znajomość narzędzi marketingowych i praktyczna umiejętność ich wykorzystywania potwierdzona doświadczeniem i zrealizowanymi projektami,
- doświadczenie z zakresu zarządzania brandingowego w internecie
- kompetencje tworzenia zespołów złożonych z różnych osób, delegowanie zadań, egzekwowanie ich wykonania, współpraca z wieloma zespołami projektowymi jednocześnie,
- umiejętność pracy z ludźmi, pozytywne nastawienie, cierpliwość, stanowczość, empatia, otwartość,
- umiejętność poszukiwania rozwiązań i rozwiązywania trudności, motywowanie, skuteczne rozwiązywanie konfliktów i kryzysów
- spokój i konsekwencja, umiejętność doprowadzania spraw do końca.
- samodyscyplina, umiejętność priorytetyzacji zadań,
- dociekliwość, ale i delikatność, ponieważ będziesz pracować w zespole dbającym o dobre, serdeczne, oparte na wzajemnym szacunku relacje,
- umiejętność odkrywania i wspierania pasji i talentów (mocnych stron) w drugim człowieku, a także tworzenie ścieżki ich wzmacniania,
- gotowość do ciągłej nauki oraz wdrażania zmian oraz okazjonalnych wyjazdów na terenie Polski.
Wymagania formalne:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym lub komunikacyjnym,
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne,
- znajomość i umiejętność stosowania najnowszych trendów marketingowych i mediów społecznościowych,
- znajomość środowiska i specyfiki Meta Business Suite,TikTok Business Center, YouTube Studio, Twitter. LinkedIn, Grupy Facebook, WordPress,
- znajomość narzędzi do tworzenia contentu + seo (treści, wideo, audiowizualne, grafika)
- znajomość narzędzi do analizy i monitorowania wyników, wskaźników i statystyk (Google Analitycs, IMM lub Brand24, inne)
- ponadprzeciętne umiejętności pisania i redagowania treści
- opracowywanie i rozwijanie strategii działania w mediach społecznościowych i pozostałych kanałach komunikacji.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy związanej z ewangelizacją lub NGO,
- zaangażowanie w działalność organizacji zajmujących się wychowaniem młodzieży lub wspólnoty wiary,
- znajomość własnych talentów Gallupa i praca z nimi.
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie pracy zespołu komunikacji zewnętrznej Teobańkologii, planowanie, dokumentowanie, monitorowanie i ewaluowanie procesu komunikacji.
- Towarzyszenie poszczególnych członków zespołu i wspieranie ich w procesie rozwoju.
- Aktywne poszukiwanie rozwiązań wobec wyzwań oraz ich skuteczne wdrażanie.
Jakie będzie Twoje wynagrodzenie i forma zatrudnienia?
Na początek proponujemy umowę o pracę wynagrodzenie między 5000-8000 zł netto (jesteśmy otwarci na formę umowy o pracę lub B2B) w zależności od doświadczenia. To czas wdrożeniowy, w którym obie strony będą się wzajemnie poznawać. Zależy nam na współpracy długookresowej – stopniowo budujemy stabilny i zgrany zespół. Dlatego po 3 miesiącach usiądziemy do rozmowy na temat dalszej współpracy. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
Chcemy uczciwie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co robisz w życiu i o tym, dlaczego chcesz z nami pracować. Co dla Ciebie w pracy jest ważne.
Pracujemy w małych zespołach, w których każdy ma swój zakres obowiązków, ale ważne, żeby rozumieć ideę Teobańkologii i cenić zasadę opartej na relacjach i wzajemnym szacunku współpracy wewnątrz i na zewnątrz.
Będzie Ci potrzebna pewna doza idealizmu, przekonanie, że można zmieniać świat, robiąc dobre rzeczy wokół siebie, że równie ważne jak zarobki są w pracy relacje oraz misja. Zmienianie świata jest trudne, ale jeśli masz do tego predyspozycje i gotowość do uczenia się (w czym pomożemy), to ta praca może Ci dać ogromną satysfakcję i poczucie sensu.
Rekrutacja
W jaki sposób się zgłosić?
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie takie stanowisko jest tym, w którym byś się widział. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.
Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres mailowy: rekrutacja@teobankologia.pl W temacie wiadomości umieść zdanie: Koordynator marketingu – rekrutacja.
W treści wiadomości zawrzyj klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Dla Rodziny w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.
II etap:
Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne (związane z kompetencjami zarządczymi).
III etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online.
IV etap:
Wybrane osoby po trzecim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę
Terminy rekrutacji:
- Do 19.10.2023 r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
- 20-25.10.2023 r. – II etap (zadania praktyczne)
- 30.10.2023 r. – III etap (rozmowa online)
- 1.11.2023 – rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!