
Poszukujemy pracownika na stanowisko helpdesk IT
Poszukujemy pracownika na stanowisko helpdesk IT
Miejsce i rodzaj pracy: PRACA ZDALNA
Okres zatrudnienia: od listopada 2023 r.
Wymiar pracy: pół etatu lub cały etat
Wynagrodzenie: od 3700 zł netto w zależności od zadań i doświadczenia
Forma zatrudnienia: zlecenie lub B2B
Kim jesteśmy?
Teobańkologia to ewangelizacyjny projekt internetowy, stworzony przez ks.Teodora Sawielewicza. Działamy na chwałę Boga i pożytek ludzi.
Co robimy?
Przygotowujemy codzienne transmisje z modlitwami na żywo. Tworzymy od A do Z formacyjne cykle wideo, zajmujemy się pisaniem i promocją treści: np. błogosławieństwa, rozważania różańcowe i akcje modlitewne. Wydajemy książki, promujemy nasze treści i muzykę chrześcijańską, prowadzimy grupy facebookowe Wszystko po to, by ewangelizować i nieść Boga ludziom.
Nasze oczekiwania wobec kandydata:
Szukamy osoby, która żyje Ewangelią. Szukamy informatyka z doświadczeniem w branży IT, typu helpdesk. Zależy nam na osobie odpowiedzialnej i zorganizowanej. Stawiamy na samodzielnego, niezależnego specjalistę, orientującego się w zagadnieniach około informatycznych, ale również technicznych. Chcemy, żeby była to osoba śledząca najnowsze rozwiązania w świecie online, a dzięki swojej szybkiej reakcji, która będzie w stanie sprostać nagłym awariom techniczno-informatycznym, także na popularnych platformach social mediowych TT, YT, FB, IG
Co jest niezbędne na tym stanowisku:
- zdolność samodzielnego i sprawnego zarządzania sobą i czasem,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT,
- bardzo dobra orientacja w zakresie obsługi stron www,
- bardzo dobra znajomość platform takich jak: Google, YT,FB,TT,IG,Patronite oraz aplikacji typu Meta, Zoom, Messenger, WhatsApp, Asana,
- umiejętność szybkiej reakcji na awarie techniczne i problemy,
- znajomość funkcji, technikaliów oraz nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań w świecie technicznym,
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność
- znajomość AI,
- samodyscyplina, umiejętność priorytetyzacji zadań, sumienność,
- współpraca z kilkoma zespołami projektowymi jednocześnie,
Wymagania formalne:
- doświadczenie w pracy branży IT,
- doświadczenie w pracy projektowej,
- wysoka niezależność i samodzielność,
- umiejętności zarządzania czasem i sobą,
Zakres obowiązków:
- Pomoc techniczna na płaszczyźnie rozwiązywania awarii sprzętu oraz awarii w świecie online.
- Pomoc przy dostępach do logowania się na platformach typu YT, FB, TT, IG, Zoom, Patronite, WhatsApp, Discord.
- Konfiguracje potrzebnych zespołowi programów, aplikacji.
- Automatyzacja programów i hasłowanie plików.
- Aktywne poszukiwanie rozwiązań technicznych i technologicznych dla usprawnienia pracy zespołu.
- Szeroko rozumiana opieka nad sprzętem technicznym w tym czuwanie nad zabezpieczeniem komputerów prywatnych i służbowych.
Rekrutacja
W jaki sposób się zgłosić?
I etap do 31.10.2023 Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym zaprezentuj się i przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i masz do tego warunki.
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.
Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres mailowy: rekrutacja@teobankologia.pl.
W temacie wiadomości umieść zdanie: Informatyk helpdesk – rekrutacja
W treści wiadomości zawrzyj klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację dla Rodziny w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.
II etap do 03.11.2023: Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online