Poszukujemy pracownika na stanowisko helpdesk IT

Poszukujemy pracownika na stanowisko helpdesk IT

Miejsce i rodzaj pracy: PRACA ZDALNA

Okres zatrudnienia: od listopada 2023 r. 

Wymiar pracy: pół etatu lub cały etat 

Wynagrodzenie: od 3700 zł netto w zależności od zadań i doświadczenia

Forma zatrudnienia: zlecenie lub B2B

Kim jesteśmy?

Teobańkologia to ewangelizacyjny projekt internetowy, stworzony przez ks.Teodora Sawielewicza. Działamy na chwałę Boga i pożytek ludzi. 

Co robimy?

Przygotowujemy codzienne transmisje z modlitwami na żywo. Tworzymy od A do Z formacyjne cykle wideo, zajmujemy się pisaniem i promocją treści: np. błogosławieństwa, rozważania różańcowe i akcje modlitewne. Wydajemy książki, promujemy nasze treści i muzykę chrześcijańską, prowadzimy grupy facebookowe Wszystko po to, by ewangelizować i nieść Boga ludziom.

Nasze oczekiwania wobec kandydata:

Szukamy osoby, która żyje Ewangelią. Szukamy informatyka z doświadczeniem w branży IT, typu helpdesk. Zależy nam na osobie odpowiedzialnej i zorganizowanej. Stawiamy na samodzielnego, niezależnego specjalistę, orientującego się w zagadnieniach około informatycznych, ale również technicznych. Chcemy, żeby była to osoba śledząca najnowsze rozwiązania w świecie online, a dzięki swojej szybkiej reakcji, która będzie w stanie sprostać nagłym awariom techniczno-informatycznym, także na popularnych platformach social mediowych TT, YT, FB, IG

Co jest niezbędne na tym stanowisku:

  • zdolność samodzielnego i sprawnego zarządzania sobą i czasem,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT,
  • bardzo dobra orientacja w zakresie obsługi stron www,
  • bardzo dobra znajomość platform takich jak: Google, YT,FB,TT,IG,Patronite oraz aplikacji typu Meta, Zoom, Messenger, WhatsApp, Asana,
  • umiejętność szybkiej reakcji na awarie techniczne i problemy,
  • znajomość funkcji, technikaliów oraz nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań w świecie technicznym,
  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność
  • znajomość AI,
  • samodyscyplina, umiejętność priorytetyzacji zadań, sumienność,
  • współpraca z kilkoma zespołami projektowymi jednocześnie, 

Wymagania formalne:

  • doświadczenie w pracy branży IT,
  • doświadczenie w pracy projektowej,
  • wysoka niezależność i samodzielność,
  • umiejętności zarządzania czasem i sobą,

Zakres obowiązków:

  1. Pomoc techniczna na płaszczyźnie rozwiązywania awarii sprzętu oraz awarii w świecie online.
  2. Pomoc przy dostępach do logowania się na platformach typu YT, FB, TT, IG, Zoom, Patronite, WhatsApp, Discord.
  3. Konfiguracje potrzebnych zespołowi programów, aplikacji.
  4. Automatyzacja programów i hasłowanie plików.
  5. Aktywne poszukiwanie rozwiązań technicznych i technologicznych dla usprawnienia pracy zespołu.
  6. Szeroko rozumiana opieka nad sprzętem technicznym w tym czuwanie nad zabezpieczeniem komputerów prywatnych i służbowych.

Rekrutacja

W jaki sposób się zgłosić?

I etap do 31.10.2023 Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym zaprezentuj się i przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i masz do tego warunki.

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.

Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres mailowy: rekrutacja@teobankologia.pl.
W temacie wiadomości umieść zdanie: Informatyk helpdesk – rekrutacja

W treści wiadomości zawrzyj klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację dla Rodziny w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.

II etap do 03.11.2023: Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online

Scroll to Top